I only wished to be something beautiful through my music… Through my silent devotion… ~ Nightwish, Oceal Soul ~

Είμαι απλά μια έφηβη, με μεγάλες αγάπες όμως. Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία. Πολλές φορές ονειρεύομαι να ζήσω εκεί –Τόκιο: Η πόλη των ονείρων μου –Μ' αρέσει η ιαπωνική μουσική, οι ιαπωνικές σειρές, η ιαπωνική κουλτούρα και είπα να μοιραστώ αυτήν την αγάπη μαζί σας όπως και ότι άλλο εγώ θεωρώ όμορφο… Εκτός αυτού όμως εδώ θα δεις και πράγματα που με ενοχλούν καθώς και την γνώμη μου για ότι συμβαίνει γύρω μας που με επηρεάζει.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Hiro Mizushima

 Επειδή μια εικόνα = χίλιες λέξεις....
Να ποιος είναι ο Mizushima Hiro (Το αληθινό του όνομα είναι Saito Tomohiro) :







 Λοιπόν... Έχουμε και λέμε.
Ο Hiro είναι γεννηθής στο στις 13 Απριλίου 1984. Είναι πρώην μοντέλο (αυτό φαίνεται άλλωστε) και πρώην ηθοποιός,και νυν συγγραφέας, όπως άλλωστε είχε ξεκινήσει και τη καρριέρα του. Άλλα βιογραφικά στοιχεία είναι ότι έχει ζήσει 6 χρόνια στην Ελβετία, πράγμα που δεν ήξερα. Αλλά δεν πειράζει. Έχει τελειώσει το Keio University (ζηλεύω πολύύυυυυυυυυυυ για αυτό). Α, και κορίτσια. Λυπάμαι. Είναι παντρεμένος με την Ayaka, Jpop τραγουδίστρια. Πολύ όμορφη κοπέλα. Και πολύ ταλαντούχα. :)



Είναι γλυκούλικα τα δυό τους!!! 


Τον πρόσεξα απλά για πρώτη φορά στη σειρά Gokusen, Season 2 (γιατί ο ρόλος του κάθε άλλο παρά πρωταγωνιστικός ήταν). Μου άρεσε βέβαια πάρα πολύ στο Hana Kimi (που ουσιαστικά υποδύεται έναν playboy) και στο Tokyo Dogs (όπου εμφανισιακά θυμίζει λίγο τον Johnny Depp και αυτό μου αρέσει πολύ) που όσο να΄ναι είχε πιο πρωταγωνιστικό ρόλο. Μια άλλη επιτυχία τον καιρό της μεταδοσής της ήταν και το Zettai Kareshi στο οποίο πρωταγωνίστησε και το οποίο παρά την περίεργη ιστορία του, σε κερδίζει με τη γλύκα και την αθωότητα του.
Δεν έχω τίποτε άλλο να αναφέρω πάνω στον Hiro.
Από ότι βλέπω τριγύρω στα forum ο Hiro είναι παιδί διαμάντι. Αλλά όπως είπα κορίτσια... Είναι παντρεμένος. Και θα μείνουμε να κοιτάμε τις φωτογραφίες του. Ο ίδιος λέει πως δεν αισθάνεται πολύ άνετα να τον φωτογραφίζουν αλλά και πάλι μια χαρά βγαίνει!!! Τι σου κάνει η φωτογένεια...   ;p















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου