I only wished to be something beautiful through my music… Through my silent devotion… ~ Nightwish, Oceal Soul ~

Είμαι απλά μια έφηβη, με μεγάλες αγάπες όμως. Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία. Πολλές φορές ονειρεύομαι να ζήσω εκεί –Τόκιο: Η πόλη των ονείρων μου –Μ' αρέσει η ιαπωνική μουσική, οι ιαπωνικές σειρές, η ιαπωνική κουλτούρα και είπα να μοιραστώ αυτήν την αγάπη μαζί σας όπως και ότι άλλο εγώ θεωρώ όμορφο… Εκτός αυτού όμως εδώ θα δεις και πράγματα που με ενοχλούν καθώς και την γνώμη μου για ότι συμβαίνει γύρω μας που με επηρεάζει.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Επιτέλους... Τέλος!!!!!!!!!!!!!!!

Πραγματικά δεν άντεχα άλλο. Ευτυχώς τελειώσαμε και τι ωραία! Τριήμερο Αγίου Πνεύματος πάμε για μπανιάαααααα!!!!!!!! Κέρκυρα σου'ρχομαι!!!!! <3 <3

Και έχω πάρει και ένα τσούρμο βιβλία να διαβάσω... Μην πάει έτσι, να λέμε ότι ανοίξαμε και κανά βιβλίο  ;)

Έτσι έχω...

  • Τα Ρω του Έρωτα ~ Οδυσσέας Ελύτης
  • Σονάτα του Σεληνόφωτος ~ Γιάννης Ρίτσος 
  • Ελεγεία και Σάτιρες ~ Κ. Γ. Καρυωτάκης 
  •  Ποιήματα και Πεζά ~ Κ.Γ. Καπυωτάκης
  • Eroica ~ Κοσμάς Πολίτης 
  • Το αμάρτημα της μητρός μου ~ Γ. Μ. Βιζυηνός 
  • Η ζωή και ο θάνατος του Καραβέλα ~ Κων/νος Θεοτόκης 
  • Η τιμή και το χρήμα ~ Κων/νος Θεοτόκης  
  • Αντιγραφές ~ Γιώργος Σεφέρης 
  • Η κοιλάδα με τις πεταλούδες ~ Ελένη Δικαίου 
  • Επιχείρηση "Κόκκινη Άμμος" ~ Ann Thwaite
  • Το τραγούδι της ψυχής ~ Γιώργος Λεονάρδος 
  • Η μάγισσα ~ Celia Rees 
  • Παιχνίδια της Τύχης ~ Warren Adler ( Το συγκεκριμένο έχει γίνει και ταινία με πρωταγωνιστές τους Harrison Ford και την Kristin Scott Thomas ) 
Ελπίζω να προλάβω να τα τελειώσω όλα. ^_^
Θα μοιραστώ τις απόψεις μου για το καθένα μόλις το τελειώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου