I only wished to be something beautiful through my music… Through my silent devotion… ~ Nightwish, Oceal Soul ~

Είμαι απλά μια έφηβη, με μεγάλες αγάπες όμως. Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία. Πολλές φορές ονειρεύομαι να ζήσω εκεί –Τόκιο: Η πόλη των ονείρων μου –Μ' αρέσει η ιαπωνική μουσική, οι ιαπωνικές σειρές, η ιαπωνική κουλτούρα και είπα να μοιραστώ αυτήν την αγάπη μαζί σας όπως και ότι άλλο εγώ θεωρώ όμορφο… Εκτός αυτού όμως εδώ θα δεις και πράγματα που με ενοχλούν καθώς και την γνώμη μου για ότι συμβαίνει γύρω μας που με επηρεάζει.

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Στο τέλος...

Σιγά σιγά οι εξετάσεις φτάνουν στο τέλος τους. Απίστευτο, αλλά ακόμα μια χρονιά τελείωσε έτσι απλά. Η 2α λυκείου πέρασε απίστευτα γρήγορα, ούτε που κατάλαβα πως. Και ορίστε, έφτασα ένα βήμα πριν την τρίτη λυκείου. Τις πανελλήνιες, την ευκαιρία  να κάνω κάτι στο μέλλον. Πολλοί με αγχώνουν, μου λένε έρχεται μια δύσκολη χρονιά. Μου΄ρχεται να τους βρίσω ώρες ώρες. Συγνώμη, έχω ενα ολόκληρο καλοκαίρι μπροστά μου. Να χαλαρώσω, να περάσω καλά, να χαρώ τον ήλιο, τις διακοπές, να προετοιμαστώ ψυχολογικά για αυτό που θα ακολουθήσει. Πως γίνεται κάποιος να το ξεχνάει έτσι αυτό;;;; Μου φαίνεται χαζό. Πιστεύω ότι σε πολλούς το κάνουν αυτό. Σε όλους εσάς λοιπόν, μαθητές που τελειώνετε αύριο με την δευτέρα λυκείου μην τους αφήνετε να σας αγχώνουν και απολαύστε το καλοκαίρι όσο περισσότερο μπορείτε!!!!
Έχετε τρεις μήνες μπροστά σας. Καν΄τε τις τρέλες σας. Επιπλέον μην ακούτε αυτούς που σας λένε να τα παρατήσετε όλα για το διάβασμα. Οκ, έχουν ένα δίκιο. Ή θα τρέξεις ένα χρόνο τώρα και θα κάθεσαι όλη σου τη ζωή, ή θα κάτσεις ένα χρόνο τώρα και θα τρέχεις όλη σου τη ζωή.
Εγώ διάλεξα το πρώτο. Αλλά τη ζωή μου δε θα την αφήσω. Θα κάνω ότι έκανα και πριν. Σε λιγότερο ποσοστό βέβαια αλλά θα το κάνω. Γιατί αν η διάθεση μου δεν είναι καλή τότε ποτέ δε θα καταφέρω να διαβάσω, γιατί ακόμα και αυτό πρέπει να είσαι χαρούμενος για να το κάνεις. Με μισή καρδιά δε γίνεται τίποτα! Αυτά από μένα!
Αύριο τελευταία μέρα εξετάσεων (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) και πρέπει να'χουμε καλό φινάλε!


Ετοιμαστείτε! 
Αυτό: 


δίνει τη θέση του σε 
αυτό: 





Ανυπομονώ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου